اجتماعیسبک زندگی

شیر لایق پادشاهی، کتابی که هر مدیری باید بخواند

مقدمه

مدیریت یکی از مهم ترین و پر چالش ترین حرفه های دنیا است. از این رو تبدیل به مدیری برتر و شایسته شدن آرزویی است که همه مدیران آن را در سر دارند. اما رسیدن به این آرزو، کار هر شخصی نیست. اصول مدیریت با هر حرفه دیگری کاملا متفاوت هستند و برای موفق شدن در این حرفه باید از هوشمندی، تحمل، مهارت های مدیریت و غیره برخوردار باشید. کتاب شیر لایق پادشاهی که توسط مدیری موفق نوشته شده است؛ قصد دارد تا به شما کمک کند که همچون شیر، لیاقت پادشاهی در این حرفه را به دست آورید. برای یک مدیر، یادگیری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به عبارتی می توان گفت که یادگیری و آموختن، ابزاری است که یک مدیر موفق تا آخرین لحظه مدیریت، باید آن را همراه خود داشته باشد. در کتاب شیر لایق پادشاهی، یاد می گیریم که چگونه کسب و کار خود را مدیریت کنیم تا حتی پس از مرگ ما نیز، رشدی ادامه دار داشته باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این کتاب بپردازیم.

شیر لایق پادشاهی، کتابی که هر مدیری باید بخواند
تبدیل شدن به یک مدیر حرفه ای نیازمند دانستن اصولی خاص می باشد.

چه کسی مدیر برتر است؟

در کتاب شیر لایق پادشاهی ما با مفهوم مدیریت آشنا می شویم. در این کتاب آمده است که مدیریت به معنای کمک کردن به دیگران در انجام کارها است. یک مدیر برتر، با انجام اصول صحیح مدیریت، نتایجی فوق العاده را برای کسب و کار خود رقم می زند. مهم ترین کار مدیر برتر، ساختن اهرم است. در کتاب شیر لایق پادشاهی با مفهوم اهرم در مدیریت آشنا می شوید. همچنین در این کتاب، ویژگی های مدیران برتر را همچون آرامش، صداقت، خوش بینی و غیره را فرا خواهیم گرفت. در مسیر بسیاری از مدیران، چالش هایی وجود دارند که بیشتر آن ها تنها به دلیل عدم آگاهی مدیران، به چالش هایی سخت تبدیل می شوند. در این کتاب تمامی این چالش ها، به همراه روش صحیح رویارویی با آن ها آورده شده است. به علاوه برای هر مدیر فعالیت های حیاتی وجود دارند که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته اند.

خرید کتاب های خادم الرضا

مذاکره چیست و چگونه باید مذاکره کنیم؟

مذاکره کردن، یکی از مهارت های اصلی یک مدیر برتر به شمار می رود. توانایی انجام یک مذاکره موفق کاملا آموختنی بوده و برای بدست آوردن آن، نیاز به تمرین بسیار دارید. در کتاب شیر لایق پادشاهی تمامی ترفندها، اصول، نکات و عوامل کلیدی که برای موفقیت در یک مذاکره مورد نیاز هستند، ذکر شده اند. به عنوان یک مذاکره کننده حرفه ای، شما باید در هر حالتی به دنبال فرصت ها گشته و راهی برای تغییر شرایط به نفع خود پیدا کنید. به طور کلی دو نوع مذاکره وجود دارد، که عبارتند از: یک بار برای همیشه و مذاکره بلند مدت. همچنین برای موفقیت در مذاکره باید با انواع شیوه های آن آشنا باشید. انواع شیوه های مذاکره عبارتند از: برد-باخت، باخت-برد، باخت-باخت، برد-برد، سازش، عدم معامله و افسانه برنده-برنده. در کتاب شیر لایق پادشاهی این موارد به طور کامل توضیح داده شده است.

شیر لایق پادشاهی، کتابی که هر مدیری باید بخواند
مدیر برتر شدن، آرزوی هر مدیری است.

مدیریت زبان بدن، یکی از اصول مهم مدیریت

زبان بدن نقش بسیار مهمی را در بیان محتوای مورد نظر شما ایفا می کند. به عبارتی می توان گفت که زبان بدن باعث تعامل بهتر شما با سایر افراد شده و از برداشت های اشتباه آن ها جلوگیری می کند. کتاب شیر لایق پادشاهی بر اهمیت زبان بدن تاکید بسیار زیادی کرده و روش هایی را برای تقویت آن بیان کرده است. زبان بدن در واقع همان حالاتی هستند که در هنگام صحبت کردن، در چهره و بدن ما، به صورت خودآگاه یا ناخودآگاه شکل می گیرند. در زبان بدن تمامی حالات چهره، دست، بدن و غیره معنای مشخصی دارند. با استفاده از زبان بدن می توانید منظور خود را به طور دقیق منتقل کرده و یا از محتوای مورد نظر شخص مقابل خود آگاه شوید. کتاب شیر لایق پادشاهی به صورت کاملا تخصصی به بررسی جنبه های مختلف زبان بدن پرداخته است.

سیستم سازی چیست و چه تاثیری در مدیریت دارد؟

به تمامی کارهایی که برای خودکار سازی کسب و کار انجام می شود و باعث می شوند تا حتی با کمترین نظارت و دخالت مدیر، اغلب کارها به خوبی پیش بروند، سیستم سازی گفته می شود. در واقع سیستم مجموعه ای از عناصر به هم پیوسته است که خروجی مشخصی ایجاد می کنند. کتاب شیر لایق پادشاهی اجزای سیستم کسب و کار را به طور کامل بیان کرده و به بررسی دلایل کلیدی سیستم سازی پرداخته است. اغلب مدیران به دلایلی چون بی علاقه بودن به واگذاری کارها، ترس از فناوری، پرمشغله بودن و ایده آل گرایی، از سیستم سازی اجتناب می کنند. با کمک کتاب شیر لایق پادشاهی می توانید یک سیستم سازی مناسب و درست برای کسب و کار خود انجام دهید.

شیر لایق پادشاهی، کتابی که هر مدیری باید بخواند
برای موفقیت در مدیریت نیاز به تمرین و تکرار دارید.

چگونه بهترین ها را استخدام کنیم؟

یکی از عوامل مهم در موفقیت یک کسب و کار، جذب، استخدام و ایجاد تیمی از افراد موثر و شایسته است. این عمل استعداد کلیدی مدیر به شمار می رود. یک کسب و کار بدون تیم سازنده آن هیچ شانسی برای موفقیت ندارد. به عبارتی می توان گفت که نود و پنج درصد موفقیت شرکت در دست افرادی است که برای کار در آن جا انتخاب شده اند. در کتاب شیر لایق پادشاهی به اهمیت انتخاب بهترین افراد، استخدام و حفظ آن ها پرداخته شده است. استخدام افراد نیز مانند هر کار دیگری، نیازمند اصول و دستورالعمل های خاص می باشد.

شیر لایق پادشاهی، کتابی که هر مدیری باید بخواند
داشتن یک تیم حرفه ای به موفقیت شما کمک می کند.

خرید کتاب های خادم الرضا

در باب ناشر

انتشارات خادم الرضا (ع) یکی از انتشارات برتر کشور می باشد که در زمینه نشر کتاب های سبک زندگی اسلامی ایرانی، بیش از بیست سال سابقه درخشان دارد. تعهد به مخاطب و محتوا، ترویج تفکرات اسلامی ایرانی و کمک به رشد جامعه اسلامی، از جمله اهداف این انتشارات می باشد. کتاب شیر لایق پادشاهی یکی از بهترین کتاب های آموزش مدیریت است که می تواند به شما کمک کند تا به بهترین مدیر جهان تبدیل شوید. نویسنده این کتاب، سرکار خانم هدا ناصری، یکی از مدیران برتر کشور است که سعی کرده در این کتاب، به بهترین شکل ممکن، تجربیات خود را منتقل کند.

شیر لایق پادشاهی، کتابی که هر مدیری باید بخواند
کتاب شیر لایق پادشاهی، کتابی است که هر مدیری باید بخواند.

جمع بندی

مدیریت همچون اقیانوسی گسترده است که تنها یک ناخدای حرفه ای و کاربلد می تواند کشتی خود را در آن به مقصد برساند. تبدیل شدن به یک مدیر برتر نیازمند دانستن اصول آن و تکرار و تمرین آن ها می باشد. کتاب شیر لایق پادشاهی می تواند در این مسیر راهنمای شما بوده و تمام موارد لازم را به شما بیاموزد. تمامی اصول لازم برای مدیریت از جمله زبان بدن، استخدام صحیح، شیوه مذاکره، شیوه اخراج و غیره در این کتاب توضیح داده شده است. همچنین متن این کتاب کاملا شیوا بوده و در همان کلمات اول شما را جذب خود می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا