اجتماعی

کتاب خائن الحرمین، نگاهی به ماهیت وهابیت

مقدمه

کتاب خائن الحرمین به موضوعی مهم در دنیای امروز پرداخته است. موضوعی که مربوط به بیشتر حوادث و مصیبت هایی است که در کشور های اسلامی رخ می دهند. شناخت فرقه ای غارت گر، ویران گر و انسان کش به نام وهابیت، موضوع اصلی این کتاب است. گروهی که هر چند از دید بسیاری از مردم جهان مخفی مانده و کسی شناخت درستی از آن ندارد، اما باعث و بانی جنایت های بزرگی در جهان است که قربانی بیشتر این جنایت ها، مسلمانان می باشند. طبیعتا یکی از موثر ترین راه ها در مبارزه با چنین جنایتکارانی، آگاه سازی مردم در رابطه با آنان است. لذا کتاب خائن الحرمین با بررسی دقیق اسناد و شواهد موجود، به معرفی کامل این گروه غارت گر و جنایتکار پرداخته است. آشنایی بیشتر ما با پیشینه و اعمال این گروه و آگاه سازی اطرافیانمان درباره آنان، گامی بزرگ در مسیر نابودی وهابیت می باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی این کتاب بپردازیم.

کتاب خائن الحرمین، نگاهی به ماهیت وهابیت
وهابیت یکی از فرقه های جنایتکار جهان است.

با تاریخ و پیشینه وهابیت آشنا شوید

در فصل اول کتاب خائن الحرمین، گزیده ای از تاریخ وهابیت آمده است. در این بخش، خلاصه ای از تاریخ وهابیت از زمان ابن تیمیه حرّانی، یعنی بنیان گذار فکری این فرقه، تا محمد بن عبدوالوهاب، موسس جریان نوین تکفیری بیان شده است. همچنین در این بخش نگاهی به تاریخ حکومت آل سعود نیز خواهیم داشت. قطعا همانطور که بررسی پیشینه یک بیماری، در جلوگیری و درمان آن موثر است، بررسی پیشینه وهابیت که حقیقتا غده ای سرطانی در جسم و روح دنیای مدرن می باشد، به ما کمک بزرگی در نابودی آن می کند. بنابراین خواندن کتاب خائن الحرمین به تمامی افرادی که به آگاهی خود اهمیت می دهند، توصیه می شود.

کتاب خائن الحرمین، نگاهی به ماهیت وهابیت
در کتاب خائن الحرمین با تاریخ وهابیت آشنا می شویم.

استعمار چه نقشی در شکل گیری و قدرت گرفتن وهابیت داشته است؟

از گذشته تا به کنون رد پای استعمار در تاریخ شکل گیری جنایتکاران بزرگی وجود داشته است. فرقه جنایتکار وهابیت از جمله گروه هایی است که با کمک استعمار پدید آمده و رشد کرده است. کتاب خائن الحرمین با بررسی اسناد مهمی از کتاب های غربی و وهابی، اطلاعات کاملی درباره پیوند محکم میان استعمار و وهابیت ارائه داده است. همچنین در این کتاب نام فرماندهان و اشخاصی که از تاسیس و استمرار این فرقه حمایت کرده اند، از جمله ویلیام شکسپیر، جان فیلبی و پرسی کوکس، نیز ذکر شده است. به علاوه، با مطالعه کتاب خائن الحرمین از تاثیر آمریکا در قدرت گرفتن آل سعود در خاورمیانه و گسترش وهابیت نیز آگاه می شویم.

خرید کتاب های خادم الرضا

وهابیت، فرقه ای بر پایه فساد

ماهیت وهابیت شباهت بسیاری به یزیدیان دارد. اعضای این فرقه نیز هر چند که ادعای دین و خداپرستی می کنند، اما باطنی فاسد و ضد اسلامی دارند. کتاب خائن الحرمین با بررسی اسناد و منابع معتبر، آن روی چهره پلید این گروه فاسد را آشکار کرده است. پیروان این فرقه از موازین عقلی و شرعی دوری کرده و فساد حتی در میان علمای این فرقه نیز نهادینه شده است. کتاب خائن الحرمین نمونه هایی از فساد وهابیت را مانند همجنس بازی، تجاوز جنسی به کودک، مواد مخدر و مشروبات الکلی، برده داری، جهاد نکاح و غیره، با جزئیات بیان کرده است. آشنایی با مفاسد موجود در این فرقه باعث می شود تا فریب وسوسه های غیر مستقیم آن ها را نخورده و آلوده به این مفاسد نشویم.

کتاب خائن الحرمین، نگاهی به ماهیت وهابیت
وهابیت غده ای سرطانی در جهان اسلام است.

آل سعود، جنایتکارانی با ریشه هایی یهودی

آل سعود به مراتب حضور موثر خود در جبهه های فساد و ضد اسلامی را نشان داده است. از جمله همکاری های این قوم در مبارزه با اسلام، می توان به همکاری آن ها با رژیم صهیونیستی و پیوند میان عربستان و اسرائیل غاصب اشاره کرد. از آن جایی که فساد همیشه دارای ریشه ای قدیمی می باشد، کتاب خائن الحرمین به منظور شناخت دلیل پیوند میان آل سعود و صهیونیسم، به ریشه یابی آن ها پرداخته است. در این کتاب با تکیه بر اسنادی معتبر، اثبات شده است که نسب این خاندان به یهود می رسد. کشور عربستان به طور رسمی با تشکیل حکومت جعلی و غاصب اسرائیل موافقت کرده و بارها در جنگ با مردم مظلوم فلسطین، به رژیم صهیونیستی کمک کرده است. کمک ها و همکاری های آل سعود با رژیم صهیونیستی بسیار زیاد بوده که در کتاب خائن الحرمین به بررسی تمامی آن ها پرداخته شده است.

وهابیت، خوارج آخرالزمان

روایات بسیاری از پیش گویی های پیامبر (ص) درباره آشکار شدن شاخ شیطان از شهر نجد وجود دارد. کتاب خائن الحرمین با بررسی منابع، این پیش گویی ها را با وهابیت مطابقت داده است. به علاوه دیدگاه هایی از سوی علمای بزرگ اهل سنت وجود دارند که وهابی ها را خوارج دوران معرفی کرده اند. این کتاب به بررسی این دیدگاه ها نیز پرداخته است. در این کتاب علامت ها و نشانه های ظاهری خوارج در روایات که شامل تراشیدن موی سر و تراشیدن سبیل و کوتاه کردن لباس می شوند، نیز به طور کامل توضیح داده شده اند. از جمله دیگر نشانه های خوارج، کشتار و تکفیر مسلمانان است که به وضوح در فرقه وهابیت دیده می شود. موارد بسیار دیگری نیز هستند که با مطالعه کتاب خائن الحرمین به آن ها پی خواهید برد.

کتاب خائن الحرمین، نگاهی به ماهیت وهابیت
آل سعود از نسب یهودیان است.

جنایت های وهابیت در حجاز

جنایات متعددی در حجاز توسط وهابیون صورت گرفته که به برخی از آن ها کمتر پرداخته شده است. کتاب خائن الحرمین تمامی جنایات این فرقه را در حجاز بیان کرده و به توضیح آن ها پرداخته است. این جنایات شامل تمامی اعمال آن ها از زمان آغاز این حرکت شوم در حجاز، تا به کنون می شود. این گروه جنایتکار حتی اسم حجاز را به عربستان سعودی تغییر دادند. جنایت های ذکر شده در این کتاب براساس تاریخ این سرزمین و بیانات برخی از علمای اهل سنت و حتی اعترافات خود این گروه می باشد.

آل سعود و صلاحیت کلید داری کعبه

متاسفانه مسئولیت کلید داری کعبه و حرمین به عهده خاندان نالایق آل سعود افتاده است. در کتاب خائن الحرمین نمونه هایی برای اثبات بی لیاقتی آل سعود در این امر مقدس ذکر شده است. خانه خدا و حرم رسول گرامی اسلام (ص) همواره اهمیت ویژه ای برای مسلمانان داشته است. در طول زمان جریان های مختلفی تلاش کردند تا با کلید داری خانه خدا تاثیر گذاری ویژه ای بر مسلمانان پیدا کنند. متاسفانه امروزه جریان های مشرک با استفاده از این موقعیت های ویژه، بر شرک و باطل بودنشان سرپوش گذاشته و اعمال خود را حق جلوه می دهند. آن ها با وجود این که از مواهب مالی این موقعیت بهره مند می شوند، اما مسئولیت خود را به درستی انجام نداده و باعث ایجاد حوادث بسیاری شده اند. در کتاب خائن الحرمین با این حوادث بیشتر آشنا می شوید.

کتاب خائن الحرمین، نگاهی به ماهیت وهابیت
آل سعود و وهابیت رابطه محکمی دارند.

جنایت در منا

حادثه دلخراش منا بر کسی پوشیده نیست، اما آن چه در پشت پرده این حادثه رخ داد، ماجرایی است که وهابیون سعی در مخفی کردن آن داشتند. چرا که آنان می دانستند فاش شدن چنین ماجرایی اعتبار آنان را در سراسر جهان زیر سوال می برد. کتاب خائن الحرمین سعی کرده تا به طور کامل ماجرای این حادثه را توضیح داده و پرده از جنایات وهابیت در پس پرده این ماجرا بردارد. این حادثه که باعث کشته شدن بیش از هفت هزار مسلمان مظلوم و بی دفاع از سراسر جهان شد، بی شک یکی از وحشیانه ترین جنایات آل سعود و وهابیت بوده است. ما می توانیم با پی بردن به واقعیت ماجرا و فاش کردن آن برای دیگران، انتقام این مظلومین را بگیریم.

کتاب خائن الحرمین، نگاهی به ماهیت وهابیت
اگاه سازی مردم باعث نابودی مشرکین می شود.

در باب ناشر

کتاب خائن الحرمین که سعی در آگاه سازی مسلمانان و مردم درباره یکی از فاسد ترین فرقه ها دارد، یکی از نمونه آثار انتشارات خادم الرضا (ع) می باشد. پر واضح است که هدف این انتشارات ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و روشن سازی تفکرات مردم است. البته آثار منتشر شده توسط این انتشارات، تنها به چنین موضوعاتی ختم نشده و این انتشارات در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی، کتاب های بسیاری را در باب موضوعاتی چون آموزشی، امور خانواده و همسرداری، تربیت و پرورش کودک و نوجوان، سلامت و تغذیه، روانشناسی، موفقیت، رمان، آشپزی و غیره منتشر کرده است.

کتاب خائن الحرمین، نگاهی به ماهیت وهابیت
کتاب خائن الحرمین توضیح کاملی در باب وهابیت داده است.

جمع بندی

در دنیا جنایتکاران بسیاری وجود دارند، که وهابیت یکی از اصلی ترین آن ها است. قطعا آن چه به رشد این گروه ها کمک می کند، نا آگاهی مردم درباره آن ها و چشم پوشی بر جنایات آنان است. با مطالعه کتاب خائن الحرمین می توانید با پیشینه، ماهیت و اعمال این گروه آشنا شده و گامی در مسیر نابودی آن ها و آزاد سازی مردم مظلوم از دست آنان بردارید. آنچه تا به اینجا خواندید، خلاصه ای از این کتاب بود. لذا توصیه می کنیم تا با خواندن این کتاب، به تمامی جزئیات این گروه پی ببرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا