مشاغل خانگی (ترشیجات)، کتابی پر از دستورهای خوشمزه و کاربردی

مقدمه

آیا می‌دانستید ترشیجات خواص بسیار زیادی دارند و می‌توانید به کمک آن‌ها از میوه‌ها و سبزی‌ها یک‌فصل، در فصلی دیگر نیز استفاده کنید؟ اما آیا می‌دانید که در ترشی‌های کارخانه‌ای، از مواد افزودنی و نگه‌دارنده‌هایی استفاده می‌شود که کاملاً مضر هستند؟ آیا مایلید بدانید که چطور می‌توانید خودتان در خانه ترشی‌های بسیار خوشمزه و سالم تهیه کنید؟ در ضمن، آیا می‌دانستید که می‌توانید از تهیه و فروش ترشی‌های خانگی، درآمد بسیار بالایی کسب کنید؟ می‌خواهید بدانید چطور؟ پس کافی است کتاب مشاغل خانگی (ترشیجات) را بخوانید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این کتاب به دست آورید، پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مشاغل خانگی (ترشیجات)، کتابی پر از دستورهای خوشمزه و کاربردی

ترشیجات خوراکی‌های پر خواصی هستند.

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

تقریباً می‌توان گفت این کتاب برای هر شخصی مناسب است. ترشیجات خواص بسیاری دارند و به همین دلیل مصرف آن‌ها همراه وعده‌های غذایی، بسیار مفید و ضروری است. لذا تهیه ترشیجات خانگی که کاملاً سالم و اصولی هستند، موضوعی است که هر شخصی، مخصوصاً خانم‌های خانه‌دار باید بلد باشند. از طرفی تهیه و فروش این ترشیجات، یک شغل خانگی بسیار پردرآمد است. خانم‌های خانه‌داری که مایل‌اند کمک‌خرج همسر خویش باشند، یا حتی دختران جوانی که دوست دارند به استقلال مالی برسند و یا حتی آقایانی که به دنبال شغل دوم هستند، می‌توانند از این کتاب بهره بسیاری ببرند.

ترشیجات چه خواصی دارند؟

ترشیجات، با توجه به موادی که در تهیه آن‌ها بکار می‌روند و در کتاب مشاغل خانگی (ترشیجات) ذکرشده‌اند، خواص بسیار زیادی دارند. ازجمله خواصی که در تمامی ترشیجات مشترک است، کاهش قند خون می‌باشد. دلیل اصلی این خاصیت، وجود سرکه در مواد سازنده آن است. همچنین، این خوراکی خوشمزه می‌تواند باعث افزایش اشتها نیز بشود. استفاده از میوه‌ها و سبزی‌های مختلف در تهیه آن‌ها، باعث شده تا خواص مقوی و تغذیه‌ای بسیاری داشته باشند. به‌علاوه، ازآنجایی‌که در تهیه ترشی از گرما و حرارت استفاده نمی‌شود، خواص سبزیجات و میوه‌ها به‌طور کامل حفظ می‌شود. فرآیند تخمیر در تهیه این خوراکی، باعث تولید ویتامین ب در آن می‌شود که تأثیرات بسیار مفیدی بر دستگاه گوارش دارد. اگر قصد دارید به شیوه‌ای سالم وزن خود را کاهش دهید، ترشیجات گزینه بسیار مناسبی هستند.

مشاغل خانگی (ترشیجات)، کتابی پر از دستورهای خوشمزه و کاربردی

با این کتاب، طرز تهیه انواع ترشیجات را فرابگیرید.

فروش ترشیجات چه مزایایی دارد؟

ترشیجات یکی از محبوب‌ترین خوراکی‌ها در سراسر جهان، مخصوصاً ایران هستند. لکن امروزه افراد به دلیل کمبود زمان، توانایی تهیه ترشی را نداشته و مجبور به خرید ترشی‌های آماده می‌شوند. از طرفی ترشی‌های کارخانه‌ای مضرات بالا و کیفیت پایینی داشته و طرفداران کمی دارند. همچنین هزینه تهیه مواد لازم برای ساخت ترشی نیز، بسیار کم بوده و تجهیزات بسیاری نیاز ندارد. ازاین‌رو می‌توانید به‌راحتی بامطالعه این کتاب، تمام دستورات تهیه ترشی‌های مختلف را فراگرفته و با ساخت و فروش آن‌ها، درآمد بسیار بالایی کسب کنید. کتاب مشاغل خانگی (ترشیجات)، باهدف کمک به افراد مختلف در عرصه درآمدزایی آسان و خانگی گردآوری‌شده است. شما می‌توانید ترشی‌های تهیه‌شده را، در شبکه‌های اجتماعی و یا در بین اقوام نیز به فروش برسانید. جالب اینجاست که درآمد حاصل از این کار، چیزی در حدود پنج برابر سرمایه اولیه آن می‌باشد.

از هر چیزی‌ترشی بسازید

ترشیجات انواع بسیار مختلف و فراوانی دارند. هر قوم و کشوری، ترشیجات منحصربه‌فرد خود را دارد که تمامی آن‌ها، دارای خواص و فواید بسیاری هستند. هر ترشی، نیازمند مواد مختلفی ازجمله میوه‌ها، سبزی‌ها، صیفی‌جات، ادویه‌ها، انواع سرکه و غیره می‌باشد. ازاین‌رو می‌توان گفت که تقریباً با هر چیزی می‌توان ترشی خوشمزه‌ای تهیه کرد. لکن برای این کار باید دستورات تهیه آن را یاد بگیرید. این کتاب با دارا بودن بیش از چهل دستور تهیه، به شما می‌آموزد که چگونه از مواد مختلف، ترشی‌های مقوی و خوشمزه‌ای را تهیه کنید. بدین ترتیب می‌توانید برای هر سلیقه‌ای، ترشی خاصی را تهیه کنید و طرفداران زیادی را جذب کنید.

مشاغل خانگی (ترشیجات)، کتابی پر از دستورهای خوشمزه و کاربردی

با این کتاب، تمام فوت‌وفن‌های تهیه ترشی را یاد بگیرید.

مشاغل خانگی چه مزایایی دارند؟

مهم‌ترین مزیت این نوع مشاغل این است که شما می‌توانید آن‌ها را در کنار مشاغل دیگر نیز انجام دهید. مشاغل خانگی (ترشیجات) شمارا از پرداخت هزینه‌های گزاف رفت‌وآمد به سرکار نیز معاف می‌کند. همچنین شما خودتان رئیس خودتان هستید و تمامی شرایط آن را خودتان تعیین می‌کنید. به‌علاوه دولت نیز، تسهیلات بسیار زیادی را برای این نوع مشاغل در نظر گرفته است. درآمد این مشاغل، نسبت به سرمایه اولیه آن بسیار بیشتر است. خیلی از افراد، تنها با استفاده از همین مشاغل خانگی، درآمدهای بسیار بالایی را کسب کرده‌اند. در ضمن، شما به تجهیزات و نیروی کاری خاصی نیاز ندارید. بازدهی این مشاغل نیز بسیار سریع است.

فوت آخر کوزه‌گری تهیه ترشیجات را یاد بگیرید

قطعاً تهیه و ساخت هر نوع خوراکی، علاوه بر دستورات تهیه آن، نکات ریز دیگری نیز دارد که اگر به آن‌ها توجه نشود، نتیجه کار چندان باب میلتان نخواهد شد. تمامی افرادی که در زمینه‌های مختلف، حرفه‌ای و متخصص شده‌اند، نکات مهم آن حرفه را یاد گرفته‌اند. شما در این کتاب خواهید فهمید که چه میزان مواد برای تهیه هر ترشی، به شکلی حرفه‌ای نیاز است. همچنین زمان دقیق به عمل آمدن ترشی را نیز فرا خواهید گرفت. ازجمله دیگر نکاتی که در کتاب مشاغل خانگی (ترشیجات) ذکرشده می‌توان به جنس ظرف موردنیاز برای تهیه ترشی، درصد خلوص سرکه، تناسب سرکه و آب، میزان نمک و سایر ادویه‌ها، ساخت ادویه مخصوص ترشی، جلوگیری از کپک زدن و غیره اشاره کرد.

مشاغل خانگی (ترشیجات)، کتابی پر از دستورهای خوشمزه و کاربردی

با کمک کتاب مشاغل خانگی (ترشیجات)، ترشی‌های بسیار خوشمزه‌ای تهیه کنید.

در باب ناشر این کتاب

انتشارات خادم الرضا (ع) یکی از معتبرترین انتشارات کشور در زمینه نشر کتاب‌هایی در رابطه با سبک زندگی اسلامی-ایرانی و رشد شخصیتی و معنوی می‌باشد. رسالت این موسسه، همواره کمک به رشد جامعه اسلامی کشور عزیزمان ایران و انتقال افکار اسلامی بوده است. کتابی که در این مطلب معرفی شد، باهدف اشتغال‌زایی و کمک به رشد اقتصادی کشور عزیزمان و همچنین توسعه زندگی سالم به چاپ رسیده است. امیدواریم که از خواندن آن لذت برده و بتوانید به کمک آن، در مسیر ایجاد شغلی پردرآمد گام بردارید.

جمع‌بندی

ترشیجات ازجمله خوراکی‌های پرطرفدار جهان هستند. در کشور ما، به نسبت اقوام مختلف، ترشی‌های بسیار مختلفی نیز وجود دارند. این خوراکی‌ها خواص بسیاری داشته و بسیار مقوی هستند. به‌علاوه، تولید و عرضه این محصولات به‌صورت خانگی، می‌تواند درآمد بسیار خوبی را برای شما به دنبال داشته باشد. کتاب مشاغل خانگی (ترشیجات) دارای بیش از ۴۰ دستور تهیه ترشی و نکات ریز آن‌ها می‌باشد که می‌توانید از آن‌ها بهره گرفته و ترشی‌های خانگی بسیار خوشمزه‌ای را تهیه کنید.

مشاغل خانگی (ترشیجات)، کتابی پر از دستورهای خوشمزه و کاربردی

کتاب مشاغل خانگی (ترشیجات) می‌تواند به شما در توسعه یک کسب‌وکار خانگی پردرآمد کمک کند.

مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *